HTML

Debreceni Floorball Sportegyesület

Hírek, érdekességek a debreceni floorballról, mérkőzésbeszámolók, interjúk, egyszóval minden, ami DFSE! ---------------------------------------------- Szeretnél floorballozni? Ne habozz csatlakozni hozzánk!!! Edzésidőpontok: hétfő: 19:30 - 21:00 szerda: 16:30 - 18:00 péntek: 18:00 - 19:30 Edzések helyszíne: Mechwart-csarnok (Széchenyi utca 58.) ---------------------------------------------- Utánpótlás edzések időpontjai: hétfő: 16:00-18:00 szerda: 16:00-18:00 péntek: 16:00-18:00 Edzések helyszíne: Vörösmarty Mihály Általános Iskola (cím: Angyalföld tér 4.) ---------------------------------------------- Női edzés: kedd: 20:30-21:30 csütörtök: 20:30-21:30 Helyszín: Medgyessy Ferenc Gimnázium (cím: Holló László sétány 6.) ---------------------------------------------- E-mail címünk: debrecenifse@gmail.com ---------------------------------------------- Keress minket a facebookon: http://www.facebook.com/debrecenifse ---------------------------------------------- Kérjük támogassa egyesületünket adója 1%-ával! Adószámunk: 18566763-1-09 KÖSZÖNJÜK! ---------------------------------------------- Következő mérkőzés, Erima U19: Miskolci SzFSE - Debreceni FSE 2012. március 24., szombat, 17:00 Miskolc, Generali Aréna ---------------------------------------------- Következő mérkőzés, X3M OB I: Debreceni FSE - DF-REK-RFT 2012. április 14., szombat, 16:00 Mechwart-csarnok, belépés a Külsővártér felől

Friss topikok

Magyar Egyetemi és Főiskolai Országos Bajnokság, Szeged

2011.05.11. 00:33 Andris_DFSE

Idén ismét megrendezésre került a MEFOB, a kupa története során először Szegeden. A kétnapos rendezvényen a felsőoktatási intézmények közel fele részt vett - így a Debreceni Egyetem is, Czóbelné Mester Kata vezetésével- és pályára léptek DFSE-játékosok is. Miután csapatunk keretéből csak Tóth Gábor nem a Debreceni Egyetem színeiben indult, az egyetemi csapatot akár magunkénak is tekinthetjük, miután a többség jelenleg is egyesületünket erősíti.

A Debreceni Egyetem csapata tehát a győri Széchenyi Egyetem ellen kezdte emg a szereplést és magabiztosan, 4:1-re nyert. A nap másik találkozója jóval nehezebb volt, hiszen a Phoenixre épülő BGF volt az ellenfél. A mérkőzés igazán emlékezetesre sikerült, hiszen a debreceniek már 4:1-re is vezettek, de a BGF nem adta fel, és az utolsó percben két gólt ütve megmentette az egyik pontot. Ekkor még csak sejteni lehetett, hogy a továbbjutás szempontjából kiemelkedően fontos volt ez a találkozó, valamint azt is, hogy ilyen szoros küzdelem talán más meccsen nem is lesz. Vasárnap a BME ellen következett a folytatás és tudvalévő volt: a cívisvárosiak továbbjutásához minimum négy góllal kell nyerni a műszakisok ellen. A győzelem sikerült, de csak keserédes emlék marad, hiszen 5:2-es végeredmény született. Ez azért különösen fájó, mert mindösszesen egy gól kellett volna a továbbjutáshoz.

A lebonyolítási rend sajátossága tehát azt hozta, hogy a debreceniek csoport másodikként nem küzdhettek éremért, csak a a másik két csoport második helyezettjével a 4-6 hely valamelyikéért... A debreceniek presztízsből megnyerték a másik két mérkőzést is, így veretlenül a negyedik helyen zárt a DE gárdája. A győzelmet megérdemelten a BGF csapata szerezte meg, a Dunaújvárosi Főiskola és az egri EKF előtt.

DE eredmények:

Csoportmérkőzések:

Debreceni Egyetem - Széchenyi István Egyetem 4:1
Debreceni Egyetem - Budapesti Gazdasági Főiskola 4:4
Debreceni Egsetem - Budapesti Műszaki Egyetem 5:2

4-6. helyért:

Debreceni Egyetem - Pannon Egyetem 4:2
Debreceni Egyetem - Miskolci Egyetem 8:4

A Debreceni Egyetem kerete:
Héjja Csaba, Héjja Gábor, Cseresznye Ádám, Kimák Ádám, Vígh Gyula, Lánczi András (mind DFSE), Duró Norbert (a torna legjobb védője, Dunai Krokodilok), Ladányi Bernadett (Phoenix Fireball SE), Nagy Zoltán, Szitás István (DFSE, igazolás nélkül)

Szólj hozzá!

Címkék: szeged debreceni egyetem mefob

A bejegyzés trackback címe:

https://debrecenifse.blog.hu/api/trackback/id/tr272894663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása